fbpx

10-12/04/2022

אילת

PREMIERE EILAT

כנס מחול מקצועי

על האירוע

כנס מחול בינלאומי הנועד לרקדנים מקצועיים מכל העולם. האירוע מתקיים באילת החמה והכי תיירותית בארץ. בכנס: תחרות עם פרסים כספיים ,96 סדנאות עם המורים הכי מקצועיים בתחום , מופעים ,אירועים החברתיים , יש אפשרות לבחור במסלול תחרותי או הרגיל שכלל יותר סדנאות.

מותאם לימי קורונה

סגנונות רבים

פרסים

מגוון גילאים

כל מה שצריך לדעת

תכנית האירוע

יום 1
10/04/2022
  • 07:00 - 09:00  ארוחת בוקר
  • 09:00 - 13:00  תחרות
  • 13:00 - 14:00  הפסקה
  • 14:00 - 19:00  תחרות
  • 19:00 - 20:30 ארוחת ערב
  • 21:30 - 23:00 מופע משתתפים
  • 00:00 - 02:00 מסיבה
יום 2
11/04/2022
  • 07:00 - 09:00  ארוחת בוקר
  • 09:00 - 13:00  תחרות
  • 13:00 - 14:00  הפסקה
  • 14:00 - 19:00  תחרות
  • 19:00 - 20:30 ארוחת ערב
  • 21:30 - 23:00 מופע משתתפים
  • 00:00 - 02:00 מסיבה
יום 3
12/04/2022
  • 07:00 - 09:00  ארוחת בוקר
  • 09:00 - 13:00  תחרות
  • 13:00 - 14:00  הפסקה
  • 14:00 - 19:00  תחרות
  • 19:00 - 20:30 ארוחת ערב
  • 21:30 - 23:00 מופע משתתפים
  • 00:00 - 02:00 מסיבה

כל מה שצריך לדעת

פרטים ותקנון

  • כנס מחול  לילדים ובני נוער הגדול ביותר בישראל ובין הגדולים בעולם
  • ההופעות מתקיימות על הבמה Isrotel Theater WOW
  • מופעי פתיחה וסגירה עם אמנים מהארץ ומכל העולם
  • מערכת שיפוט ברמה גבוהה
  • שופטים מקצועיים מכל העולם
  • פרסים שווים במיוחד לזוכים בתחרות
  • פרסים כספיים
  • סדנאות ברמה מאוד גבוהה
  • חלוקת קטגוריות על לפי סגנונות, גילאים וגודל קבוצה כדי להבטיח רצת שיפוט גבוהה ככל האפשר
  • מפגש של מנהלי הלהקות עם השופטים לשעת דיון
  • המון אטרקציות חברתיות
  • משך הריקוד ללהקה לא יעלה על 3:30 דק’
  • משך הריקוד לסולו, דואט או טריו לא יעלה על 02:00 דק’
  • מוזיקה לתחרות יש לעלות לאתר ההרשמה עד שבועיים לפני תחילת התחרות
  • יש להגיע לאירוע עם גיבוי המוזיקה על USB
  • לועד המארגן יש את הזכות להשתמש ולהפיץ בכל סוג של הקלטות שמע ווידאו, דפוס או כל סוג אחר של מידע הקשור לפסטיבל עצמו
  • חומרים הנשלחים אל הפסטיבל לא יוחזרו
  • במות הפסטיבל לא כוללות פסנטר או כל כלי נגינה אחר
  • כל קבוצה חייבת לכלול לפחות מלווה מבוגר אחד על על 15 ילדים
  • המבוגר יהיה בעל אחראיות מלאה לשלום ובריאות הילדים במהלך הפסטיבל
  • כל קבוצה יכולה להשתתף במופע אחד בלבד ובתחום אחד בלבד
  • חובת מנהל הקבוצה להודיע על כל תפוארה|אביזר|חומר שהלהקה מופיע איתה לפחות שבוע מראש!
  • ראש הקבוצה אינו יכול להימצא מול הבמה או על הבמה ולא בקרבת השופטים
  • אין להגיע לשופטים על מנת לדון על החלטתם
  • קבוצה גדולה: 12 רקדנים ומעלה
  • קבוצה קטנה: מ-4 עד 11 רקדנים
  • סולו
  • דואט או טריו
  • Modern / Contemporary
  • Jazz
  • Folk
  • Tap
  • Theater
  • Open
  • Classical Ballet
  • Ballroom
  • Hip Hop
  • Acro Dance
  • Artistic Gymnastics
  • Aerobics

 

  •  גילאי 12 – 13
  •  גילאי 14 – 15
  •  גילאי 16+

 

ביצוע

  • טכניקה
  • רמת קושי
  • סינכרוניות

כוריאוגרפיה

  • כוארוגרפיה צריכה להיות תואמת לסגנון הריקוד
  • שימוש רציאונלי של המשטח
  • תיאום בין הכוראוגרפיה למוזיקה שנבחרה

מקוריות ויצירתיות

  • מקוריות מתבטאת בכוראוגרפיה
  • תלבושת
  • אביזרים ומוזיקה כאחד כאשר כל אחד מהם צריך להביא ייחודיות וחדשנות בריקוד

בימוי והצגה

  • כל רקדן/קבוצת רקדנים צריכים להביע את אופי הריקוד דרך הבעה תנועתית ורגשית

תלבושות ואביזרים

  • תלבושת ההופעה צריכה להיות תואמת לסגנון הריקוד והכוראוגרפיה הבנויה.

מוזיקה

  • מוזיקה צריכה להתאים לסגנון הריקוד שנבחר ואופי הכוראוגרפיה שנבנתה.

חלוקת הפרסים תתבצע על פי קטגוריות התחרות וניקוד השופטים.

חלוקת המקומות תתבצע ע”י צבירת כמות הנקודות לפי המדרגות הבאות:

  • גרנד פרי: 100%-96% נקודות
  • מקום ראשון: 96%-91% נקודות
  • מקום שני: 90%-86% נקודות
  • מקום שלישי: 85%-80% נקודות

 

  • זוכי התחרות מקבלים גביע ותעודה על פי מקום זכייתם, שאר משתתפי התחרות מקבלים תעודת הוקרה ומדליה
  • ייתכנו כפילויות במקומות הזוכים על פי תוצאות התחרות
  • החלטת חבר השופטים הינה סופית ובלתי ניתנת לערעור

השתתפות בפסטיבל מותנת ברכישת חבילת הפסטיבל כולו מחיר כולל למשתתף  במלון קלאב הוטל 5* :

  • אדם בחדר ל 6/5 אנשים 1800 ש׳׳ח

החבילה למשתתף הכוללת:

  • 2 לילות במלון 5 כוכבים-  קלאב הוטל
  • פנסיון מלא

שימו לב! החבילה לא כוללת ארוחת צהרים ביום הראשון וארוחת ערב ביום האחרון

  • הסעות הלוך-חזור מאורגנות ומסודרות
  • 72 סדנאות ריקוד למשתתפים בתחרות
  • מופע של מרכזי המחול
  • השתתפות בתחרות
  • מדליה לכל משתתף ,גבעים ודיפלומות
  • מסיבות ופעילויות חברתיות
  • אבטחה וביטוח
  • צילום וידיאו וסטילס
  • פארק מים עם בריכות במלון

מחיר כולל להורה | למלווה במלון קלאב הוטל:

  • אדם בחדר ל 5 אנשים – 1240 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 4 אנשים – 1360 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 3 אנשים – 1510 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 2 אנשים – 1850 ש׳׳ח

תוספת תשלום על אוטובוס:

דרום – 170 ש׳׳ח | מרכז – 220 ש׳׳ח | צפון –  280 ש׳׳ח

הוספת ילד לחדר והינו משתתף בפסטיבל יחוייב במחיר מלווה ובנוסף דמי השתתפות בעלות של 560 ש״ח

החבילה למלווה / הורה הכוללת:

  • 2 לילות במלון 5*  קלאב הוטל
  • חצי פנסיון
  • כרטיס כניסה למופע של מרכזי המחול
  • כרטיס כניסה לתחרות
  • כרטיס כניסה לתחרות סולו,דואט , טריו
  • מסיבות ,פעילויות חברתיות
  • אבטחה ,ביטוח
  • צילום וידיאו וסטילס
  • פארק מים עם בריכות במלון

מחירים לכרטיסי כניסה כולל להורים / אורחים / אילתים  ללא מלון :

  • כרטיס כניסה למופע של מרכזי המחול – 80 ש׳׳ח
  • כרטיס כניסה לתחרות – 80 ש׳׳ח
  • כרטיס כניסה לתחרות סולו/דואט/טריו- 80 ש׳׳ח

חבילת פסטיבל לא כוללת תשלום עבור סולנים, דואטים, טריו ותחומים נוספים:

  • השתתפות בתחומים נוספים – 80₪ לכל משתתף/ת
  • סולו – 180₪ למשתתף/ת
  • דואט וטריו – 100₪ למשתתף/ת

 

אפשרויות תשלום :

  1. צ’קים: יש לרשום את הצ’קים לפקודת “ארט-אור-העמותה לקידום אומנויות הבמה”
    צ’ק אחרון ניתן לשלם עד ל- 01.04.22 – ולמסור לסטודיו
  2. מזומן: למסור לסטודיו
  3. כרטיס אשראי: שימו לב! בתשלום באשראי תתווסף לסכום הסופי עמלת סליקה בגובה של 2.5%.ניתן לחלק עד 3 תשלומים רגילים או בין 4 עד 18 בקרדיט.
  4. העברה בנקאית: נא לשלוח אישור העברה למייל info@artor.co.il

פרטי הבנק של העמותה:
שם מוטב: 
ארט-אור העמותה לקידום אמנויות הבמה
שם בנק: בנק מזרחי טפחות (20)
מספר סניף: 426
מספר חשבון: 524645

תנאי ביטול:

  1. מרגע ההרשמה עד 05.02.2022 – דמי היבטול הם – 10%
  2. בין התאריכים 06.02.2022 – 19.02.2022 דמי הביטול הם 20%
  3. בין התאריכים 20.02.2022 – 09.03.2022 דמי הביטול הם 35%
  4. בין התאריכים 10.03.2022 – 24.03.2021 דמי הביטול הם 50%
  5. מתאריך 25.03.2021 ועד מועד הפסטיבל דמי הביטול יהיו מלאים ללא החזר

ביטולים עקב בידוד או בדיקה חיובית לנגיף הקורונה:

משתתף או מלווה אשר נרשם לכנס וחלה בקורונה ו/או נכנס לבידוד בהוראות משרד הבריאות יוכל לבטל את הזמנתו ללא דמי ביטול ובתנאי שיעביר לעמותה אסמכתאות/אישורים לכך.

ביטול/ שינוי האירוע :

ביטול האירוע ו/או שינוי מתווה האירוע ו/או כל שינוי אחר בניגוד למפורסם כתוצאה מאירוע כח עליון, לא יהווה הפרה של ההסכם מצד מארגנת האירוע ו/או מי מטעמה והרוכש/המשתתף לא יהיה זכאי לפיצוי ו/או החזר כספי. מארגנת הארוע ו/או מי מטעמה יאפשרו קיום אירוע חלופי, במידת האפשר, במועד אחר, ככל שיתאפשר, ובכפוף לכך שאין גורם המונע זאת והכל לשיקול דעתה הבלעדי של מארגנת האירוע.
בתקנון זה “אירוע כוח עליון” משמעו – כל גורם אשר אין למארגנת האירוע שליטה עליו, לרבות בכל מקרה של תנאי מזג אוויר אשר אינם מתאימים לקיום האירוע , דחיית/ביטול האירוע עקב מלחמה, שביתה או השבתה, ו/או כוח עליון ו/או מגבלה חיצונית אחרת שהוטלה על מארגנת האירוע ו/או מי מטעמה ו/או על ידי רשות מוסמכת, מצב חירום או פעולת טרור, מתקפות טילים, פיגועים, אסונות טבע, מגיפה, פעולות ממשלה מיוחדות וכיו”ב, ואשר יש בו בכדי למנוע או לשבש את קיום האירוע, ולעניין זה “למנוע או לשבש” לרבות כתוצאה מאבל לאומי ו/או מאווירה ציבורית שלילית אשר לא מתאימים לפעילות ולמהותה.

ינואר 2020

וידאו ותמונות

2021

השופטים שלנו

12

TBA PRM DANCE

WORKSHOPS (14)

רוסלנה סמוילנקו

WORKSHOPS (13)

נסטיה סטרצ’נקו

6

רותם ברוך

7

תומר ברקו

8

עוז מורג

השאירו פרטים וקבלו עדכונים על האירוע