17/05 - 15/07

2021

פסטיבל אמנויות הבמה

שמחת הים האדום

פסטיבל מחול באילת הכולל תחרות, הופעות, סדנאות ועוד

על האירוע

שמחת הים האדום

פסטיבל מחול, זמר ומוזיקה הגדול ביותר בישראל יוצא לדרך בפעם ה-15. אנחנו מתכננים את הפסטיבל כמו שאנחנו יודעים, עם מורים מהשורה הראשונה, אמנים, הופעות, תחרויות והמון כיף למשתתפים. יחד עם זאת אנחנו נשארים קשובים להוראות משרד הבריאות ומוכנים לשינויים גם בזמן אמת. כמו בכל שנה וכמו בכל הפקה או טיול במקום הראשון הם בטיחות ובריאות המשתתפים.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו:

DSCF1533

40 סדנאות

תחרויות עם פרסים

כולל ארוחות

כולל הסעות

6 מורים

אטרקציות

מה כולל הפסטיבל

וידאו 2020

מה שווה בפסטיבל

למה כדאי להשתתף בפסטיבל שלנו?

  • פסטיבל אמנויות הבמה לילדים ובני נוער הגדול ביותר בישראל ובין הגדולים בעולם
  • הפסטיבל מתקיים במלון קלאב הוטל אילת –  5 כוכבים
  • ההופעות מתקיימות על הבמה החיצונית הגדולה ביותר במזרח התיכון
  • מופעי פתיחה וסגירה עם אמנים מהארץ ומכל העולם
  • מערכת שיפוט ברמה גבוהה
  • שופטים מקצועיים מכל העולם
  • פרסים שווים במיוחד לזוכים בתחרות
  • סדנאות ברמה מאוד גבוהה
  • כל משתתף מקבל תעודת הוכרה ומדליה
  • חלוקת קטגוריות על לפי סגנונות, גילאים וגודל קבוצה כדי להבטיח רצת שיפוט גבוהה ככל האפשר
  • מפגש של מנהלי הלהקות עם השופטים לשעת דיון
  • המון אטרקציות חברתיות 

כל מה שצריך לדעת

פרטי התחרות

  • משך הריקוד ללהקה לא יעלה על 3:30 דק’
  • משך הריקוד לסולו, דואט או טריו לא יעלה על 02:00 דק’
  • מוזיקה לתחרות יש לעלות לאתר ההרשמה עד שבועיים לפני תחילת התחרות
  • יש להגיע לאירוע עם גיבוי המוזיקה על USB
  • לועד המארגן יש את הזכות להשתמש ולהפיץ בכל סוג של הקלטות שמע ווידאו, דפוס או כל סוג אחר של מידע הקשור לפסטיבל עצמו
  • חומרים הנשלחים אל הפסטיבל לא יוחזרו
  • במות הפסטיבל לא כוללות פסנטר או כל כלי נגינה אחר
  • כל קבוצה חייבת לכלול לפחות מלווה מבוגר אחד על על 15 ילדים
  • המבוגר יהיה בעל אחראיות מלאה לשלום ובריאות הילדים במהלך הפסטיבל
  • כל קבוצה יכולה להשתתף במופע אחד בלבד ובתחום אחד בלבד
  • חובת מנהל הקבוצה להודיע על כל תפוארה|אביזר|חומר שהלהקה מופיע איתה לפחות שבוע מראש!
  • ראש הקבוצה אינו יכול להימצא מול הבמה או על הבמה ולא בקרבת השופטים
  • אין להגיע לשופטים על מנת לדון על החלטתם
  • קבוצה גדולה: 12 רקדנים ומעלה
  • קבוצה קטנה: מ-4 עד 11 רקדנים
  • סולו
  • דואט או טריו
  • מודרני / קונטמפוררי
  • ג׳אז
  • ריקודי עמים
  • סטפס
  • מחול מחזות זמר
  • פרי סטייל
  • בלט קלאסי
  • ריקודים סלוניים
  • היפ הופ
  • אקרו דאנס
  • התעמלות אמנותית
  • ארובי
  • MINI גילאי 4 – 6
  • PETITE גילאי 7 – 9
  • CHILDREN גילאי 10 – 12
  • JUNIOR גילאי 13 – 15 
  • SENIOR גילאי 16+

ביצוע

  • טכניקה 
  • רמת קושי
  • סינכרוניות

כוריאוגרפיה

  • כוארוגרפיה צריכה להיות תואמת לסגנון הריקוד
  • שימוש רציאונלי של המשטח
  • תיאום בין הכוראוגרפיה למוזיקה שנבחרה

מקוריות ויצירתיות

  • מקוריות מתבטאת בכוראוגרפיה
  • תלבושת
  • אביזרים ומוזיקה כאחד כאשר כל אחד מהם צריך להביא ייחודיות וחדשנות בריקוד

בימוי והצגה

  • כל רקדן/קבוצת רקדנים צריכים להביע את אופי הריקוד דרך הבעה תנועתית ורגשית

תלבושות ואביזרים

  • תלבושת ההופעה צריכה להיות תואמת לסגנון הריקוד והכוראוגרפיה הבנויה.

מוזיקה

  • מוזיקה צריכה להתאים לסגנון הריקוד שנבחר ואופי הכוראוגרפיה שנבנתה.

חלוקת הפרסים תתבצע על פי קטגוריות התחרות וניקוד השופטים.

חלוקת המקומות תתבצע ע”י צבירת כמות הנקודות לפי המדרגות הבאות:

  • גרנד פרי: 288 – 300 נקודות
  • מקום ראשון: 272 – 287 נקודות
  • מקום שני: 256 – 271 נקודות
  • מקום שלישי: 240 – 255 נקודות

 

  • זוכי התחרות מקבלים גביע ותעודה על פי מקום זכייתם, שאר משתתפי התחרות מקבלים תעודת הוקרה ומדליה
  • ייתכנו כפילויות במקומות הזוכים על פי תוצאות התחרות
  • החלטת חבר השופטים הינה סופית ובלתי ניתנת לערעור

כל מה שצריך לדעת

נוהל השתתפות בפסטיבל

  • השתתפות בפסטיבל מותנת ברכישת חבילת הפסטיבל כולו מחיר כולל למשתתף  במלון קלאב הוטל 5* :
  • אדם בחדר ל 6/5 אנשים 1800 ש׳׳ח

החבילה למשתתף הכוללת:

  • 2 לילות במלון 5 כוכבים-  קלאב הוטל
  • פנסיון מלא

שימו לב! החבילה לא כוללת ארוחת צהרים ביום הראשון וארוחת ערב ביום האחרון

  • הסעות הלוך-חזור מאורגנות ומסודרות
  • 4 סדנאות ריקוד למשתתפים בתחרות
  • 6 סדנאות ריקוד ללהקות ללא תחרות
  • מופע של מרכזי המחול
  • השתתפות בתחרות
  • השתתפות (להקות) בתחום אחד נוסף ללא תשלום
  • מדליה לכל משתתף 
  • גבעים ודיפלומות
  • ערקת מורה
  • מסיבות
  • פעילויות חברתיות
  • אבטחה
  • ביטוח
  • צוות סדרנים 
  • צילום וידיאו וסטילס
  • פארק מים עם בריכות במלון

מחיר כולל להורה | למלווה במלון קלאב הוטל:

  • אדם בחדר ל 5 אנשים – 1230 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 4 אנשים – 1355 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 3 אנשים – 1500 ש׳׳ח
  • אדם בחדר ל 2 אנשים –  1700 ש׳׳ח

תוספת תשלום על אוטובוס:

דרום – 170 ש׳׳ח | מרכז – 220 ש׳׳ח | צפון –  280 ש׳׳ח 

הוספת ילד לחדר והינו משתתף בפסטיבל יחוייב במחיר מלווה ובנוסף דמי השתתפות בעלות של 450 ש״ח

החבילה למלווה / הורה הכוללת:

  • 2 לילות במלון 5*  קלאב הוטל
  • חצי פנסיון
  • כרטיס כניסה למופע של מרכזי המחול
  • כרטיס כניסה לתחרות 
  • כרטיס כניסה לתחרות סולו,דואט , טריו
  • מסיבות
  • פעילויות חברתיות
  • אבטחה
  • ביטוח
  • צוות סדרנים 
  • צילום וידיאו וסטילס 
  • פארק מים עם בריכות במלון

מחירים לכרטיסי כניסה כולל להורים / אורחים / אילתים  ללא מלון :

  • כרטיס כניסה למופע של מרכזי המחול – 80 ש׳׳ח
  • כרטיס כניסה לתחרות – 80 ש׳׳ח
  • כרטיס כניסה לתחרות סולו/דואט/טריו- 80 ש׳׳ח

חבילת פסטיבל לא כוללת תשלום עבור סולנים, דואטים, טריו ותחומים נוספים:

  • השתתפות בתחומים נוספים – 80₪ לכל משתתף/ת
  • סולו – 180₪ למשתתף/ת
  • דואט וטריו – 100₪ למשתתף/ת
    1. צ’קים: יש לרשום את הצ’קים לפקודת “ארט-אור-העמותה לקידום אומנויות הבמה”
      צ’ק אחרון ניתן לשלם עד ל- 05.07.21 – ולמסור לסטודיו

    2. מזומן: למסור לסטודיו

    3. כרטיס אשראי: שימו לב! בתשלום באשראי תתווסף לסכום הסופי עמלת סליקה בגובה של 2.5%. ניתן לחלק עד 3 תשלומים רגילים או בין 4 עד 18 בקרדיט.

    4. העברה בנקאית: נא לשלוח אישור העברה למייל info@artor.co.il

    פרטי הבנק של העמותה:
    שם מוטב: 
    ארט-אור העמותה לקידום אמנויות הבמה
    שם בנק: בנק מזרחי טפחות (20)
    מספר סניף: 426
    מספר חשבון: 524645

תנאי ביטול:

  1. מרגע ההרשמה עד 10.05.2021 – דמי היבטול הם – 10%

  2. בין התאריכים 11.05.2021 – 05.06.2021 דמי הביטול הם 20%

  3. בין התאריכים 06.06.2021 – 20.06.2021 דמי הביטול הם 35%

  4. בין התאריכים 21.06.2021 – 01.07.2021 דמי הביטול הם 50%

  5. מתאריך 02.07.2021 ועד מועד הפסטיבל דמי הביטול יהיו מלאים ללא החזר

ביטולים עקב בידוד או בדיקה חיובית לנגיף הקורונה:

משתתף או מלווה אשר נרשם לכנס וחלה בקורונה ו/או נכנס לבידוד בהוראות משרד הבריאות יוכל לבטל את הזמנתו ללא דמי ביטול ובתנאי שיעביר לעמותה אסמכתאות/אישורים לכך.

ביטול/ שינוי האירוע :

ביטול האירוע ו/או שינוי מתווה האירוע ו/או כל שינוי אחר בניגוד למפורסם כתוצאה מאירוע כח עליון, לא יהווה הפרה של ההסכם מצד מארגנת האירוע ו/או מי מטעמה והרוכש/המשתתף לא יהיה זכאי לפיצוי ו/או החזר כספי. מארגנת הארוע ו/או מי מטעמה יאפשרו קיום אירוע חלופי, במידת האפשר, במועד אחר, ככל שיתאפשר, ובכפוף לכך שאין גורם המונע זאת והכל לשיקול דעתה הבלעדי של מארגנת האירוע.
בתקנון זה “אירוע כוח עליון” משמעו – כל גורם אשר אין למארגנת האירוע שליטה עליו, לרבות בכל מקרה של תנאי מזג אוויר אשר אינם מתאימים לקיום האירוע , דחיית/ביטול האירוע עקב מלחמה, שביתה או השבתה, ו/או כוח עליון ו/או מגבלה חיצונית אחרת שהוטלה על מארגנת האירוע ו/או מי מטעמה ו/או על ידי רשות מוסמכת, מצב חירום או פעולת טרור, מתקפות טילים, פיגועים, אסונות טבע, מגיפה, פעולות ממשלה מיוחדות וכיו”ב, ואשר יש בו בכדי למנוע או לשבש את קיום האירוע, ולעניין זה “למנוע או לשבש” לרבות כתוצאה מאבל לאומי ו/או מאווירה ציבורית שלילית אשר לא מתאימים לפעילות ולמהותה.

 

לו"ז הפסטיבל

יום חמישי

15/07/2021

12:00 - 14:00
הגעה ורישום
14:30 - 17:00
סדנאות
17:00 - 18:00
קבלת חדרים
18:30 - 19:30
ארוחת ערב
21:00 - 21:30
חזרות
21:30 - 23:00
מופע פתיחה

יום חמישי

16/07/2021

07:00 - 09:00
ארוחת בוקר
09:00 - 13:00
תחרות | סדנאות
13:00 - 14:00
הפסקה
14:00 - 19:00
תחרות | סדנאות
19:00 - 20:30
ארוחת ערב
21:00 - 23:00
מופע משתתפים
00:00 - 02:00
מסיבה

יום חמישי

17/07/2021

08:00 - 10:00
ארוחת בוקר
10:00 - 12:00
תחרות | סדנאות
12:00 - 14:00
מסיבת קצף
14:00 - 15:00
הפסקה
15:00 - 17:00
פעילויות חברתיות
17:00 - 19:00
עזיבת מלון

עוד אופציות בדרך

מורים ושופטים

Lior Zioni
ג'אז לירי | מיוזיקל

JENNY ASHKENAZI
אקרודאנס | קונטמפוררי

BENNY AVRAHAM
היפ הופ

YASMIN GENDIS
היפ הופ

YAEL HAYON
מחול מודרני | ג׳אז לירי

Tomer Berko
ג׳אז לירי | קונטמפוררי

ROTEM BARUCH
מחול מודרני

יפורסם בהמשך

יפורסם בהמשך